سایت های طراحی شده

وب سایت مهندس کامران پاک توسط پژمان دارابی طراحی، و توسط محمد طاهری توسعه داده شده است، تمامی مسائل مربوط به سئوی فنی، سئوی داخلی به طور کامل بر روی این سایت انجام شده است.

توضیحات مختصری درباره سئو:

بهینه سازی موتورهای جستجو برای موفقیت در بازاریابی آنلاین شما بسیار حائز اهمیت است. حدود 60 درصد از ترافیک ورودی سایت شما از موتور جستجوی گوگل شروع می شود. اگر ترافیک ورودی از موتورهای جستجوی بزرگ دیگر چون یوتیوب، بینگ، فیسبوک، و یاهو را هم نیز در نظر بگیریم، 71 درصد ترافیک ورودی سایت شما را این موتورهای جستجو شکل می دهند.

بهینه سازی موتورهای جستجو هنر دریافت ترافیک هدفمند به طور ارگانیک از سمت موتورهای جستجو به سایت شما است. بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید محتوای با کیفیت و بهینه سازی آن محتوا برای کلمه کلیدی کانونی، و دریافت بک لینک های با اعتبار بالاست.

نکات مهم برای بهبود جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل

  • کلمه کلیدی اصلی صفحه خود را در شروع مقاله قرار دهید. ترجیحا آن را در 25 کلمه اول صفحه خود قرار دهید.
  • اورجینال باشید. نه تنها از عنوان صفحه منحصر به فرد استفاده کنید، بلکه از توضیحات متا، محتوا، تگ، و تصاویر منحصر به فرد استفاده کنید.
  • از داشتن محتوای تکراری در صفحات سایت گوناگون سایت، خودداری کنید.
  • عنوان محتوای خود را بهینه کنید. فقط از یک کلمه کلیدی در عنوان محتوا استفاده کنید. کلمه کلیدی خود را در شروع عنوان محتوای خود استفاده کنید.

برای انتخاب عنوان برای محتوای خود وقت بیشتری صرف کنید. به گونه ای آن را انتخاب کنید که وقتی افراد آن را در نتایج جستجوی گوگل دیدند، توقف کنند و سپس بر روی لینک سایت شما کلیک کنند. هر چقدر میزان کلیک بر روی لینک شما به نسبت تعداد نمایش آن در جستجوی گوگل بالاتر باشد، شما رنکینگ سئوی بهتری دریافت خواهید کرد.

  • سرعت سایت خود را بهبود ببخشید. سرعت سایت شما برای اینکه رنک بهتری در جستجوی گوگل داشته باشید، خیلی خیلی مهم است. گوگل به طور مستقیم به آن اشاره کرده است.

برای بهبود سرعت، از تم های سبک استفاده کنید، تصاویر خود را فشرده کنید و حتما از قابلیت Lazy Loading استفاده کنید، این قابلیت در برخی موارد تا 50% سرعت سایت شما را بهبود می بخشد.

سئوی فنی فرایندی است که در آن مطمئن می شویم که وب سایت ما نیازمندی های فنی لازم موتورهای جستجو، برای بهبود جستجوی ارگانیک را دارد. برخی از موارد مهم در سئوی فنی شامل قابلیت کرال، قابلیت ایندکس، و ساختار وب سایت است.

لیستی از سایت هایی که توسط محمد طاهری طراحی، توسعه و سئو شده اند در ادامه خواهد آمد.